DRUGA JA...

Temat: Jak zamontowac smbfs przez php
Arkadiusz Jablonski wrote: Probuje zrobic centralne archiwum zawartosci CD dla firmy. Dla latwosci uzytkowania ma to dzialac tak ze user wklada plyte do napedu u siebie na windozie nastepnie wchodzi na odpowiednia strone w intranecie i skrypt php montuje i wczytuje te CD do bazy po czym odmontowuje. Wszystko byloby ladnie tylko php nie chce za zadne skarby zamontowac smbfs [exec("mount ...")]....
Źródło: topranking.pl/1356/jak,zamontowac,smbfs,przez,php.php



Temat: odkurzacze centralne uwagi, opinie
Witam .montuje odkurzacze centralne już od chyba 8 lat i napoczątku niecieszyło sie to powodzeniem szczególności firmy BEEM,wąskie rury jakoś taki dziwny , nawet wygląd ma taki zabawkowy .ale po jakimś czasie zacząłem stosować(montować ) centralne odkużacze firmy Vacu maid, prawdziwa rewelacja,oczywiście jeżeli budowlańcy nie zapchają  albo rozwalą podczas budowy rur bo w tedy klops przedmuchy itp.w użytkowaniu osoby które założyly to sobie chwalą.Jeżeli jesteś zainteresowany pisz na adres  wisl@wp.pl pozdrawiam Janek Michał Kiełpiński napisał(a) w wiadomości: ... Jakie macie jednostkii centralne, jak sie sprawują, jaki system (worek, cyklon, filtr grawitacyjny). Jestem na...
Źródło: topranking.pl/1559/odkurzacze,centralne,uwagi,opinie.php


Temat: oryginalne kolory VW
Tasman <vwgarbu@poczta.onet.plwrote: : siemka : dziasiaj dzwonilem do takiego goscia z sosnowca co montuje alarmy. umowilem : sie z nim na sobote rano. ma mi zalozyc centralny zamek i alarm 0- ... z alarmami na gieldzie w Gliwicach (warsztat ma w tychach przy ul.Pilsudskiego cos), centralny, alarm za zmiennym kodem, do tego syrena z wlasnym zasilaniem, czujnik microfalowy (zamiast ultradzwiekow, bo to do Cabrio), no i czujnik wstrzasowy. Bez montazu, bo zaloze mu to sam. Za calosc dalem 300PLN, niby chcial 335, ale mial drobne zobowiazanie, wiec sposcil troszke. Sam centralny na dwoje drzwu kosztowal mnie u niego 80PLN (silowniki, elementy do montarzu, przekaznik, kabelki). Za montarz tego wszystkiego u niego zaplacil bym tez cos kolo 500PLN. Ten centralny ma b. tanio, bo na cztery...
Źródło: topranking.pl/1594/oryginalne,kolory,vw.php


Temat: centralny zamek
Witam. Pomyślałem, że mógłbym go sobie założyć. Mam zamontowany autoalarm więc wystarczy (mam taką nadzieję) zamontować swego rodzaju siłowniczki i podłączyć je do tegoż alarmu. Czy ktoś ma doświadczenia w tym zakresie ? Ile mogą kosztować te "siłowniczki" na 4 drzwi + bagażnik. Jak się je montuje ? Pozdrowienia ! Piotr Koliński ========================= email p@projcom.com.pl =========================
Źródło: topranking.pl/1604/14,centralny,zamek.php


Temat: centralny zamek
Piotr Koliński napisał(a) w wiadomości: <36b01cb1.2768@192.168.0.1... Witam. Pomyślałem, że mógłbym go sobie założyć. Mam zamontowany autoalarm więc wystarczy (mam taką nadzieję) zamontować swego rodzaju siłowniczki i podłączyć je do tegoż alarmu. Czy ktoś ma doświadczenia w tym zakresie ? Ile mogą kosztować te "siłowniczki" na 4 drzwi + bagażnik. Taniocha. 2 bańki za centralny zamek. Plus koszty alarmu lub sterownika na pilota - jeśli go potrzebujesz. Jak się je montuje ? Najlepiej w serwisie.
Źródło: topranking.pl/1604/14,centralny,zamek.php


Temat: Zamek centralny
Użytkownik Wojtek <vojcie@poczta.onet.pl w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9oar7u$q4@news.tpi.pl... Czy jest zwiekszenie czy zmniejszenie bezbpieczenstwa? Bo wygody napewno zwiekszenie Czy bezpieczniej to montaża centralnego chyba niema żadnego wpływu na to. Jesli ... - czyli zmienneosc kodu, antyscanning i podobne. Komfort jest oczywiscty - nie musisz pamietac o zamykaniu wszystkich drzwi. Czy sie opłaca to zależy od tego kto i co montuje. Ja montowalem ... pamietam to chyba 110 zł. Oczywiscie musisz do tego doliczyc montaz ale tego sie nie ceni. Mi założenie tego wraz z zapieciem do alarmu zajelo to 4 godziny. Jesli masz w...
Źródło: topranking.pl/1604/68,zamek,centralny.php


Temat: Autoalarm Renault
alarm ktory steruje centralnym zamkiem kupisz juz za 500 zl. A ten alarm renault pewnie tez jest zrobiony przez jakas inna firme, a aso renaulta tylko go montuje. Ja za montaz...
Źródło: topranking.pl/1607/autoalarm,renault.php


Temat: Mondeo mkI: obsluga centralnego zamka (alarmu?)
witam czy ktos z grupowiczow moglby wesprzec mnie w bezowocnych jak dotad probach zrozumienia zasad dzialania centralnego zamka w Mondeo? Czy ktos ma auto z fabrycznym alarmem? Jakie sa jego funkcje i mozliwosci? Kurde, a myslalem ze to tylko u mnie... Mam Scorpio z fabrycznym alarmem, i w serwisie rozkladaja rece... ( a to bylo cos takiego montowane?? w tym modelu pierwszy...
Źródło: topranking.pl/1610/mondeo,mki,obsluga,centralnego,zamka,alarmu.php


Temat: ?ASO - montaz alarmu - czy musze u nich? Peugeot 206
| Witam Wszystkich | | Kupuje (a raczej, już kupilem lecz jeszcze go nie zarejestrowalem i odebralem) | nowy samochod. W wersji, ktora kupuje nie ma standardowo alarmu i centralnego | zamka a ja chce zamontowac alarm. | Sprzedawca oferuje jedyny, markowy alarm za cene prawie dwa razy wyzsza od | "niezaleznych", przy czym mowil, ze tylko taki mozna zamontowac w Peugeocie ... troche problem, bo cala elektronika jest zamknieta w jednym module i w zasadzie trudno sie do niego dostac (a schematu nie uswiadczysz). Podejrzewam, ze oryginalny alarm montuje sie wtykajac w wolne miejsca modulu kilka wtyczek (bo nawet w specyfikacji bezpiecznukow sa odpowiedzialne za alarm). Zreszta sterowanie jest chyba to samo co do centralnego, bo mi powiedzieli, ze bede mial alarm zalaczany pilotem...
Źródło: topranking.pl/1613/aso,montaz,alarmu,czy,musze,u,nich,peugeot,206.php


Temat: gdzie centralka alarmu w fordzie fiesta?
Mam seryjnie montowany alarm, i chce zamontować centralny zamek do forda fiesty. Centralkę zamka trzeba podłączyć do centralki alarmu. Ale nie mogę jej znaleźć!! Wie ktoś gdzie w fordzie fiesta seryjnie montuje sie centrale alarmu? Byłbym wdzięczny za pomoc. Duzy
Źródło: topranking.pl/1616/gdzie,centralka,alarmu,w,fordzie,fiesta.php


Temat: BTW centralnych zamkow....
1) czy mozna miec centralny nie majac alarmu? TAK 2) czy do kazdego alarmu mozna dowalic centrala? NIE 3) jak wyglada sprawa samodzielnego montazu centrala? - jak sie to z grubsza montuje?? dopinasz kable od siłowników+wysuwasz bezpiecznik+dopinasz zasilanie+sprawdzasz polaryzację+wsuwasz bezpiecznik+zamykasz, otwierasz itd.
Źródło: topranking.pl/1625/btw,centralnych,zamkow.php


Temat: BTW centralnych zamkow....
Witam, w ktoryms watku nizej jest dyskusja o alarmach z centralnym itd. Interesuje mnie taka kwestia (moze lamerskie pytanie ale przyznaje - nie mam pojecia): 1) czy mozna miec centralny nie majac alarmu? 2) czy do kazdego alarmu mozna dowalic centrala? 3) jak wyglada sprawa samodzielnego montazu centrala? - jak sie to z grubsza montuje?? pzdr
Źródło: topranking.pl/1625/btw,centralnych,zamkow.php


Temat: Jaki sterownik ???
Jaki sterownik ??? Witam !! Mam kilka pytań dotyczących sterownika do centralnego zamka.Chcialem sobie zamontować sterowanie pilotem ale nie wiem który wybrać a nie chciałbym kupować pierwszego lepszego, ani też przepłacać. ... Mondeo 98'. Z góry dziękuje i pozdrawiam .
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,90132014,90132014,Jaki_sterownik_.html


Temat: centralny zamek - Panowie pomóżcie :)
centralny zamek - Panowie pomóżcie :) Witam ;] Jako że jestem kobietą więc o samochodach wiem niewiele, dlatego mam pytanie do Was Panowie :) Chciałabym w moim samochodzie zamontować centralny zamek... ... kto i gdzie to montuje?:) Dodam ze mam trzydrzwiowego seata ibize :) Będę wdzięczna za wszelką pomoc. Pozdrawiam :)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,76327507,76327507,centralny_zamek_Panowie_pomozcie_.html


Temat: autogaz
sympatico.ca napisała: > Czy to znaczy,ze Leksiu w tej Trzebini ma zaklad i montuje instalacje gazowe? ....tak sympatico.ca tak to znaczy. Stacja tankowania auto-gazu Auto-serwis -elektronika silników -elektronika układów komfortu i bezpieczeństwa -montaż instalacji gazowych -diagnostyka geometrii układu jezdnego -układy wtryskowe -układy wydechowe -spawanie aluminium -remonty silników, skrzyń biegów -regeneracje rozruszników i alternatorów (dawniej jeszcze gaźników) -regulacje i naprawy bieżące -montaż autoalarmów, centralnych zamków itp. -serwis samochodów osobowych i dostawczych z silnikami ZS i ZI -cyfrowa analiza spalin (5 gazów) -i wiele innych pierdół, których nie chce mi się wymieniać. Od wiosny jeszcze...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,11056384,11056384,autogaz.html


Temat: Centralny odkurzacz! polecam to urzadzenie
Centralny odkurzacz! polecam to urzadzenie witam! chcę się podzielić z Wami moimi budowlanymi doświadczeniami. Przy budowie lub generalnym remoncie domu, warto zamontować centralny odkurzacz. jest to niezbyt droga sprawa, tym bardziej, że na etapie budowy montuje sie tylko kanały w podłodze, a sam silnik=odkurzacz zakupuje sie na samym końcu. super ułatwienie zycia. W kuchni np, montuje sie przy podłodze cos w stylu kontaktu z klapką- jak podniesiesz klapkę to kratka "wciąga " śmieci, które zmiotłaś pod "kontakt", poza tym jest mnóstwo różnych końcówek - nawet do czyszczenia konia:) . mnie montuje to firma,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,217,61360493,61360493,Centralny_odkurzacz_polecam_to_urzadzenie.html


Temat: Zabezpieczenia przepięciowe
się albo bezpośrednio w gniazdku, albo w rozdzielnicy). Poza odgromnikami (ochronnikami - u różnych producentów różnie się one nazywają) koniecznie należy zrobić lokalne (np. w łazience) i centralne połaczenia wyrównawcze, czyli ... katalogu FAEL-a narysowane "jak krowie na rowie" schemat połączeń). | | | | Do montażu bezwzględnie polecam kogoś   z doświadczeniem, bo błędne podłączenie może być opłakane w skutkach i zamiast...
Źródło: topranking.pl/1558/zabezpieczenia,przepieciowe.php


Temat: nowe mondeo ladne jest...
ciągle oskarżając Niemców o ich rzekomy szowinizm, bo w tym teście (C5, Laguna, 156 i Mondeo) niemiecki zajął miejsce ostatnie. Co do testu - Ford nie był łaskaw użyczć telewizji porządnego ... podobnie marne osiągi, głośna praca i stosunkowo duże zużycie paliwa. W Mondeo ma być montowany common-rail z Focusa od jesieni, ale Ford nie podaje, którego roku ;-) Mondeo ma stanowczo za ... się określenie Niedzwiedzia o centralnie umieszczonym, eliptycznym zegarze - "oko Cyklopa" :-) Auto rodzinne? - może, ale przeciętne, dla ludzi o średnim wzroście. W sumie pobity nawet przez Alfę 156, której...
Źródło: topranking.pl/1627/nowe,mondeo,ladne,jest.php


Temat: Renault 19 gdzie info..?
... To zazwyczaj wymaga jednego naciśnięcia dodatkowo. pozdr Sławek mondeo 2,0 ghia kombi
Źródło: topranking.pl/1629/renault,19,gdzie,info.php


Temat: kolejne wady Xantii kombi
montuje, oczywiscie) z automatycznym zamykaniem centralnego zamka, albo po wejsciu do auta zamknac centralny zamek. Pierwsze slysze o "intelygentnym samochodzie". > Poza tym (eh to francuskie lenistwo) otwarcie tylnej klapy nie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,394240,394240,kolejne_wady_Xantii_kombi.html


Temat: kufry do sportow
Witam, Nie wiem jaka masz CBR, ale moge cos powiedziec o tej co ja mialem czyli F4 z 99 roku. Zakupilem sobie kufry Givi wraz z pelnym systemem montazu Wingrack2. Pojemnosci kufrow byly duze - 52 litry centralny i po 42 litry boczne. Wszystko sprawowalo sie idealnie, bardzo wygodny sposob montazu, solidne wykonanie, duza odpornosc i trwalosc materialow. Oczywiscie bagaznik (wingrack) raczej montuje sie na stale, ale jak stwierdzisz, ze przez jakis dluzszy czas nie bedzie Ci potrzebny to mozna go zdjac - trwa to jakies 20-30 min. w obie strony. Odpinanie i ... we dwoje ;). Do pracy spokojnie wystarcza sam centralny kufer, co nie zmniejsza mozliwosci omijania korkow. Kufry sa bardzo szczelne, wiec jak zlapie Cie deszcz to nie ma sie co martwic...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,508,52300617,52300617,kufry_do_sportow.html


Temat: Zona mi kolki na glowie tlucze
dopływu powietrza z zewnątrz , i mechanizm zamykania drzwi centralnym zamkiem. Mechanizm zamykania lubi się „uszkodzić” np. od słońca – pręty są tak pokryte smarem, że śruba od ramienia siłownika ślizga...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,14718,72322452,72322452,Zona_mi_kolki_na_glowie_tlucze.html


Temat: debian: czcionki, drukarka, hddtemp... no, długie ;>
programy korzystają z bezpośredniego dostępu do /dev/cdrom - bez pośrednictwa filesystemu. Jest specjalny moduł, cdfs.o (do pobrania np. z freshmeat) który daje nowy system plików - cdfs. Można wtedy montować dowolną...
Źródło: topranking.pl/1012/debian,czcionki,drukarka,hddtemp,no,dlugie.php


Temat: Ościeżnica Porta - System. Jak zamontować?
Użytkownik gr@poczta.onet.pl napisał: | Witam. | Posiadam ościeżnicę Porta system i chcę ją zamontować. Problem w tym, że gdzieś | zgubiłem instrukcję. Jak się montuje takie ościeżnice? nikt nie wstawiał? W ... być już gotowa. Dobrze jest sobie wczesniej pzrygotować szablon rozpierający, dokładnie wykonany np z desek szalunkowych, mogą być tez łaty. Szablon powinien miec formę :centralna deska pionowa oraz rownoległe poziome w...
Źródło: topranking.pl/1558/oscieznica,porta,system,jak,zamontowac.php


Temat: Tunning - do jakiego stopnia?
| - magnetyzer paliwa (+5%), | - wypolerować kanały powietrzne i kolektory oraz rury wydechowe (+5%), | - zamontować zawirowywacz na kolektorach (+5%), | - wygładzić wszystkie ostre krawędzie (+5%), | ... o tyle korzystne, ze oprocz jednostki centralnej, montuje sie tez nowe czujniki pomiaru powietrza i przeplywu paliwa. Jesli np. wymienisz wtryskiwacze na wieksze, w fabrycznym silniku moc wzrosnie o powiedzmy 5%,...
Źródło: topranking.pl/1612/tunning,do,jakiego,stopnia.php


Temat: nowe mondeo ladne jest...
Focusa od jesieni, ale Ford nie podaje, którego roku ;-) Diesel ma byc calkowicie nowy: http://www.carkeys.co.uk/features/FE000137.htm Mondeo ma stanowczo za twarde zawieszenie przednie, za to za miękkie tylne. Popatrz, a Brytyjczykom ... jest ciaśniej niż u innych. Sam przyznaj, gdy z Amerykanskimi samochodami jest odwrotnie i sa wieksze to sie obrazasz :-) Podobało mi się określenie Niedzwiedzia o centralnie umieszczonym, eliptycznym zegarze - ... - silnik jest tak ciężki, że zawieszenie "siada" na poprzecznych garbach. Zawieszenie Alfy czy Mondeo ? Z zawieszeń klasycznych najlepiej wypadła Laguna, choć z lekką tendencją do nadsterowności. Wszystkich pogodził C5...
Źródło: topranking.pl/1627/nowe,mondeo,ladne,jest.php


Temat: autoalarm + blokada biegow, czy wystarczy
| się pod maską silnika. Dlatego podobno złodzieje Focusów i Mondeo | korzystają z kradzionych właścicielowi kluczy. Niby prosty zamek w | masce, a potrafi zrobić tyle problemów złodziejom. :-) TO tym bardziej w takich autach powinno sie dodatkowe zabezpieczenie montowac, oczywiscie chodzi mi o czujnik o oddzielnym niezaleznym zasilaniu. Można, ale jak pisałem, na te samochody większe ryzyko czyha ze strony...
Źródło: topranking.pl/1757/autoalarm,blokada,biegow,czy,wystarczy.php


Temat: Instrukcja: Jak umoczyć 112tys zł u dobrego kumpla
deczko "sfatygowany" lub montowanie elemntów silnika bez zachowania jakiejkolwiek kultury techniczej i BHP(zasyfione części montuje się byle jak,jak się jakiegoś oleju uleje,to myślicie,że nalewa się takiego jak powinno? Albo że przesmarowywuje...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,101551365,101551365,Instrukcja_Jak_umoczyc_112tys_zl_u_dobrego_kumpla.html


Temat: c.o. od podstaw w domku jednorodzinnym
dołu to z wylewki wystają dwie końcówki. Potem przy montażu obcina sie je na żadana wysokośc i podłącza do kaloryfera
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,217,34291915,34291915,c_o_od_podstaw_w_domku_jednorodzinnym.html


Temat: Sprzedam używany fotelik CONCORD ULTIMAX OD 0+18KG
szczególnie ważna dla niemowląt. obrotowy klin umożliwiający doskonałe dopasowanie Ultimaxa do siedzenia samochodowego. bardzo stabilne montowanie fotela przodem do kierunku jazdy (9 kg-18 kg, ECE Grupa I ) dzięki bezstopniowemu urządzeniu napinającemu w części bazowej na którą montuje się siedzisko fotela. łatwe w regulowaniu obrotową gałką 5- stopniowe położenie fotela
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,47041,105844739,105844739,Sprzedam_uzywany_fotelik_CONCORD_ULTIMAX_OD_0_18KG.html